onsdag 16 januari 2019

Veckans läsning #12

Idag har jag min sista uppgift i skolan för den här delkursen, vilket är så otroligt härligt!! Det ger mig faktiskt fyra lediga dagar innan jag (förhoppningsvis, väntar fortfarande på betyg) börjar på kandidatkursen för litteraturvetenskap. Och självklart kommer jag inte ligga på latsidan då jag har mycket jag vill göra nu när jag inte har några andra krav på mig. Bland annat vill jag läsa ut alla böcker jag har påbörjat den senaste månaden.

IMG_3360

De fysiska böcker jag har börjat på är:
- Stängd kista av Sophie Hannah
- Akata Witch av Nnedi Okorafor
- The Coldest Girl in Coldtown av Holly Black
- Vicious av V. E. Schwab
- Starfish av Akemi Dawn Bowman
- Runaways Vol 1: Find Your Way Home av Rainbow Rowell m.fl.

På min mobil håller jag just nu på att läsa:
- The Song of Achilles av Madeleine Miller

Vilka böcker läser ni den här veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar