onsdag 11 januari 2017

Månadsrapport December -16

Sista månad för 2016 har varit rätt så långsam på läsfronten - men jag hann med en del seriealbum som gjorde att månadens antal läsningar gick upp rätt mycket. Däremot fastnade jag en hel del framför Netflix som jag skaffade. Jag kunde äntligen se på flera serier jag har velat se i flera år!! Utöver det umgicks jag också med en väldigt massa människor och firade julafton med familjen. Hoppas ni har haft en trevlig högtidsperiod!

IMG_2731

MÅNADENS STATISTIK
Antal sidor: 2440
Lästa seriealbum/bilderböcker/noveller/manga: 7
Lästa böcker: 3
Omläsningar: -

Goodreads Reading Challenge: 180/130 - klarade utmaningen i september!

Påbörjade serier: 1
Avslutade serier: -
  1. Wonder Woman Vol 1: Blood av Brian Azzarello m.fl. (seriealbum)
  2. Loki: Agent of Asgard Vol 1: Trust Me av Al Ewing m.fl. (seriealbum)
  3. Loki: Agent of Asgard Vol 2: I Cannot Tell a Lie av Al Ewing m.fl. (seriealbum)
  4. Loki: Agent of Asgard Vol 3: Last Days av Al Ewing m.fl. (seriealbum)
  5. Thor Vol 2: Who Holds the Hammer? av Jason Aaron m.fl. (seriealbum)
  6. Empire of Storms av Sarah J. Maas
  7. The Reader av Traci Chee [PS]
  8. The Wicked + The Divine Vol 4: Rising Action av Kieron Gillen m.fl. (seriealbum)
  9. I Hate Fairyland Vol 2: Fluff My Life av Skottie Young (seriealbum)
  10. Charmed Vengeance av Suzanne Lazear
(Jag kommer att länka alla recensioner varefter jag skriver dem, ifall ni undrar varför vissa har länkar och andra inte.)
--------------------------------------------------------------------------------

BÄSTA
Empire of Storms av Sarah J. Maas
Den här boken alltså... OMG! 

FAVORIT
I Hate Fairyland Vol 2: Fluff My Life av Skottie Young
Den morbida och skruvade berättelsen om Gertrude fortsätter. Lite blodigare, lite konstigare, mycket roligare.

BESVIKELSE
-
Alla böcker jag läste under december har varit bra, så jag känner att jag inte kan utse någon besvikelse denna månad.

FINASTE OMSLAG

12040782

--------------------------------------------------------------------------------

PLANER FÖR NÄSTA MÅNAD

Under januari har jag inte några direkta planer utöver att fortsätta med de projekt jag är med i. Jag hoppas också på en bra läsmånad!!

Hur var december för er? Läste ni några bra böcker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar