onsdag 9 april 2014

2 x Minirec: Fade Out & Mamette

Fade Out (The Morganville Vampires #7) av Rachel Caine
345 sidor, utgiven 2009

Då har man äntligen kommit halvvägs i den här serien! Och äntligen har jag kommit förbi de där böckerna som handlade om Bishop, tyckte inte att det hände så mycket under handlingen då - men nu så börjar den sätta fart!

Hände väldigt många spännande saker i den här boken, gillade dessutom riktningen som historien börjar ta. Ska bli spännande att se vad som händer härnäst!

Betyg: 3.5/5



Mamette - Änglar och Duvor av Nob
47 sidor, utgiven 2012

Mamette är ett sådant seriealbum som jag verkligen flinade och skrattade mig igenom när jag läste den. Den gamla gumman Mamette är helt enkelt för söt, och jag älskar hur hon har ett sådant barnasinne! Det blev många älskvärda scener där man bara säger "awww" och ler! =)

Betyg: 5/5

*Tack till Wibom Books för recensionsexemplaret! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar