måndag 2 juli 2018

Veckans läsning #4

Nu lämnar jag vecka 26 bakom mig och stormar fram mot vecka 27. Denna vecka kommer bli något lugnare än förra, vilket är något jag seriöst behöver. Jag la inte upp ett endaste inlägg vilket jag vill ta igen den här veckan. Så nu på måndag morgon ska jag få ihop några recensioner och månadsrapporten för juni. Men vidare nu till min läsningen den här veckan.


Jag påbörjade A Darker Shade of Magic av V. E. Schwab för några dagar sedan och är den enda bok jag planerar att läsa denna vecka, för jag har en del skönlitteratur att läsa för skolan. Jag har alla dem som e-böcker, men de är:
- The Flame and the Flower av Kathleen E. Woodiwiss
- Bridget Jones dagbok av Helen Fielding
- En enda natt av Simona Ahrnstedt

Om jag hinner skulle jag gärna vilja påbörja Yrke: Influencer av Linda Hörnfeldt, men jag får se hur mycket tid jag har. ^^

Vad planerar ni att läsa denna vecka? =)

1 kommentar: