måndag 22 oktober 2018

Veckans läsning #8

Jag älskar soliga höstdagar! Speciellt när det är måndag och jag kan ta en långsam förmiddag. Finns det något bättre liksom?

Jag kommer börja med Veckans läsning igen efter att den fick en paus på några månader. Anledningen är att jag saknar att berätta om min läsning och de här inläggen är rätt praktiska för mig när det gäller att planera min veckoläsning, både för skola och fritid. Den här veckan blir det mest fokus på nöjesläsning eftersom jag lyckades kommer igenom dem i helgen. Wooho!

IMG_3317

Min utmaning med att läsa skräck fortsätter med resten av Novellix skräckbox. Än så länge har jag läst Den svarta katten av Edgar Allan Poe, men har fortfarande Lussiferda av Karin Tidbeck, Nattrodd av John Ajvide Lindqvist och Lite krasslig, bara av Stephen King. Jag har ingen tvekan om att jag kommer drömma mardrömmar efter den här läsutmaningen.


IMG_3319

Böckerna jag kommer läsa under veckan är novellsamlingen Hetare av flera författare och The Wicked Deep av Shea Eernshaw som jag redan har börjat läsa.

Vad kommer ni läsa i veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar