söndag 1 oktober 2017

Länkkärlek - vecka 39

En typ av inlägg jag tänker kan vara kul för alla som läser det - för vem älskar inte lite länkar från den gångna veckan? Lite blandat med nyheter (både gamla och nya), blogginlägg, videos, artiklar och mycket mer. Självklart handlar alla länkar på något sätt om böcker, eller är på annat vis väldigt viktiga!

Sanne (från Booksandquills) är en booktuber som bor i London och jobbar inom bokbranschen samt har publicerat denna video; to all the books I'll never read. Jag tittade på den på vägen hem från Göteborg och Bokmässan och den satte verkligen ord på det här med att det finns allt för många böcker i världen och att vi aldrig kommer hinna läsa dem alla.



Är det bara jag som älskar älskar älskar filmerna Pitch Perfekt 1+2?! Trailern för 3:e filmen dök upp i mina rekommendationer och jag tror jag dog lite när jag såg den!! När kommer slutet av året närmare?!?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar