måndag 26 maj 2014

Snart smäller det!

OM BARA 2 DAGAR (PÅ ONSDAG DEN 28 MAJ) SÅ KOMMER JAG SÄTTA IGÅNG BLOGGENS FÖDELSEDAGSTÄVLING MED DUNDER OCH BRAK!


Som jag har hintat om lite här och där på bloggen så kommer jag under bloggens födelsedag att lägga upp en tävling! Och det är en rolig tävling (om jag får säga så själv!) som kommer att bestå av utmaningar under hela 5 dagar! Allt för att dra ut på glädjen över att jag snart har bokbloggat i hela 2 år! ^^

Tävlingen kommer att gå ut på att samla lotter, och bara genom att vara med under tävlingens första dag (som bara kommer bestå av anmälan till att ni vill vara med i tävlingen) så har alla en chans att vinna - men om någon vill ha en större chans att kamma hem det stora priset så kan ni vara med i tävlingen alla dagar! 

Ni kommer kunna läsa mer om tävlingen på onsdag, då jag kommer komma skriva lite närmare om villkoren  för att vara med i tävlingen och priset som den lyckliga kommer att vinna!

Tills dess, hold tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar