söndag 18 maj 2014

Länkkärlek - vecka 20

En typ av inlägg jag tänkte kunde vara kul för alla som läser det - för vem älskar inte lite länkar från den gångna veckan? Lite blandat med nyheter (både gamla och nya, för ibland kan jag ligga lite efter), blogginlägg, videos, artiklar och så mycket mer. Självklart handlar alla länkar på något sätt om böcker!

1. Boktyckte brukar några gånger om året publicera inlägg med kommande svenska översättningar, vilket jag tycker är är väldigt bra gjort av henne! Älskar att läsa dem och pricka av vilka jag redan har läst och vilka jag kan se fram emot på svenska. Om ni också är intresserade, så läs Annas inlägg här!

2. Sagan om Sagorna har just nu en tävling där en kan vinna ett exemplar av Stad av Glas av Cassandra Clare! Tävlingen avslutas den sista maj, så skynda att vara med i tävlingen här!

3. Tidigare i veckan så publicerade jag inlägget "Perks of Being a Bokbloggare", och några dagar senare så publicerade Boktjejen sin egen version av den! Läs Johannas inlägg här

2 kommentarer:

  1. Vilken bra idé på ett inlägg! Alltid kul att hitta nya bloggar genom gamla bloggar så att säga ^^

    SvaraRadera