lördag 31 maj 2014

Tårarna bara rinner!


För ögonblicket så lider min läsning med att jag hoppar från bok till bok, påbörjar nya bara för att 30 sidor senare lägga dem i den växande högen med böcker på min byrå bredvid sängen. För att lösa det så tittade jag igenom mina gamla book haul inlägg på bloggen för att ta reda på vilka hyllvärmare jag har - och det var då jag hittade Pushing the Limits av Katie McGarry, och nu 3 timmar senare har jag läst ut den. 

OCH JAG ABSOLUT ÄLSKADE DEN!!
Det kan ha hänt att jag grät större delen av läsningen också.

McGarry skriver på ett sätt som verkligen får en att hoppa in direkt i handlingen, hon skyggar inte för att göra saker halvdant, utan går hela vägen ut när det gäller tragiska och underbara, negativa och positiva saker i livet. 

Jag gillade den här boken så mycket att jag beställde hem resten av serien på en gång! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar