torsdag 2 oktober 2014

Månadsrapport September -14

Knappt en månad in i skolan och läsandet har redan fått lida som visat nedan.

(5 böcker?!?!?!?!?!)

Antal sidor: 1542
Lästa seriealbum/bilderböcker/noveller/manga: 1
Lästa böcker: 4
  1. Insurgent av Veronica Roth*
  2. The Curious Case of the Werewolf That Wasn't, the Mummy That Was, and the Cat in the Jar av Gail Carriger (novell)
  3. Where Silence Gathers av Kelsey Sutton
  4. Röd som blod av Salla Simukka
  5. The Nightmare Affair av Mindee Arnett

(Jag kommer att länka alla recensioner varefter jag skriver dem, ifall ni undrar varför vissa har länkar och andra inte.)

--------------------------------------------------------------------------------

Bästa
Röd som blod av Salla Simukka
Är oftast inte så sugen på thrillers, men Röd som blod passade mig verkligen som handen i handsken!

Favorit
Where Silence Gathers av Kelsey Sutton
Älskar fortfarande Suttons unika tagning på känslor som riktiga personer! Rekommenderas!

Besvikelse
-

Finaste Omslag


--------------------------------------------------------------------------------
Planer för nästa månad:
För en gångs skull så kommer jag ta varje månad och vecka som dem kommer. Om det dyker upp något så kanske jag har något att berätta, men fram tills dess så ska jag fokusera på mina studier och att skriva recensioner som jag (fortfarande) ligger efter med.

Hur var September varit för er?

2 kommentarer:

  1. Jag lyckades bara läsa tre och jag har inte ens skolan att skylla på :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Antar att jag har ganska höga krav på mig själv när det gäller läsning :P

      Radera