fredag 17 oktober 2014

Book Haul

Många fynd och underbara recensionsexemplar de här senaste veckorna - se nedan vad jag har skaffat den här gången. ^^

Två recex från Ordbilder och nystartade Poopuu förlag! Tack så mycket för dem!!


Mellody Looh - Födelsemärket av Gabriella P. Kjeilen
Ska bli riktigt kul att läsa din bok Gabriella! Ser så fram emot det.

Sagor från Kobrans tid: De Älskande av Enrique Fernández
Mitt tredje seriealbum av Fernández som jag snart ska läsa. Förväntningarna är på max!



Hex Hall och Demonglass av Rachel Hawkins
Har redan läst de här böckerna, men älskade dem så mycket att jag måste äga dem själv! Läs min recension på serie här.

Själlös av Gail Carriger
Ännu en bok jag har läst tidigare och älskat, samt vill ha i min bokhylla! Läs min recension på boken här.



Fågelbarn av Christin Ljungqvist
Bokbytes-bok som jag ser fram emot att läsa! 

Amerikanska gudar av Neil Gaiman
Fick den här boken för 1 kr på biblioteket - vem säger nej till sådant?

The Last Song av Nicholas Sparks
Har inte läst något av Sparks förut, men jag har hört att han ska vara bra. Funderar på om jag ska se filmen eller läsa boken först dessutom?


Det var alla böcker för den här gången! Kommer säkert en book haul till nästa vecka för just nu väntar jag på några paket (The Blood of Olympus när kommer du?!)

4 kommentarer:

  1. Å har läst en arbetskopia på Mellody Looh, riktigt bra. Carriger är en favorit också.

    SvaraRadera
  2. Wiie, hoppas du får en trevlig läsning! :)

    SvaraRadera
  3. Åh Hex Hall är ju superbra! Måste verkligen fortsätta med de andra böckerna snart :)

    SvaraRadera
  4. Har sett filmen "The Last Song", så blev väldigt intresserad av att kolla upp boken nu! Är den på svenska eller engelska? (*håller tummarna för svenska*)
    Det skulle vara jätte kul att få en bok för 1 krona.. hoppas man blir erbjuden det någon gång! Du har inget knep? ;) haha. / Hannah

    SvaraRadera