lördag 1 november 2014

Månadsrapport Oktober -14

Ganska nöjd med läsningen den här månaden faktiskt, för de flesta av böckerna jag har läst har varit riktigt bra!


Antal sidor: 1781
Lästa seriealbum/bilderböcker/noveller/manga: 2
Lästa böcker: 4
  1. Friends with Boys av Faith Erin Hicks (seriealbum)
  2. Necropop av Carolina Ståhlberg (seriealbum)
  3. The Picture of Dorian Gray av Oscar Wilde
  4. Hur du krossar en drakes hjärta av Cressida Cowell
  5. Pushed av Corrine Jackson
  6. The Blood of Olympus av Rick Riordan

(Jag kommer att länka alla recensioner varefter jag skriver dem, ifall ni undrar varför vissa har länkar och andra inte.)

--------------------------------------------------------------------------------

Bästa
The Blood of Olympus av Rick Riordan
Perfektion!

Favorit
Pushed av Corrine Jackson
Den här serien blir bara bättre och bättre! Älskar hur den utvecklas så mycket och har så många nya element i handlingen. 

Besvikelse
The Picture of Dorian Gray av Oscar Wilde


Finaste Omslag


--------------------------------------------------------------------------------
Planer för nästa månad:
Jag planerar att både läsa och skriva mycket mer nu i November, för jag ligger verkligen efter. Skulle gärna vilja avsluta några serier till (typ 10 stycken) och komma ikapp med mina recensioner, men jag får se hur mycket skolan och annat kommer i vägen. ^^

Hur har Oktober varit för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar