måndag 7 oktober 2019

Månadsrapport September -19

Vad jag har läst under september 2019!
IMG_3707

Den här månaden har varit lite upp och ner. Skolterminen började och samtidigt som det skedde fick jag en förkylning som gjorde mig sängliggandes i två veckor. Lite panik då jag pluggar mer än 100% den här terminen! Men jag fick en del läst så alltid något gott med något ont. ^^ Sedan blev det att tag igen skolan och Bokmässan som blev en hel virvelvind i år.

MÅNADENS STATISTIK
Antal sidor: 3166
Lästa seriealbum/bilderböcker/noveller/manga: 4
Lästa böcker: 9
Omläsningar: -

Goodreads Reading Challenge: 142/150

Påbörjade serier: 3
Avslutade serier: 1
  1. Jess, Chunk and the Road to Infinity av Kristin Elizabeth Clark
  2. Mooncakes av Suzanne Walker, Wendy Xu (seriealbum)
  3. City of Ghosts av Victoria Schwab
  4. Cutie and the Beast av E. J. Russel
  5. The Next Door Druid av E. J. Russel
  6. Bad Boy's Bard av E. J. Russel
  7. Spider-Man/Deadpool Vol 1: Isn't it Bromatic av Joe Kelly m.fl. (seriealbum)
  8. Dom som kallas vuxna av Annica Hedin, Hanna Klinthage (bilderbok)
  9. To Make Monsters Out of Girls av Amanda Lovelace
  10. When Dimple Meet Rishi av Sandhya Menon 
  11. As Kismet Would Have It av Sandhya Menon (novell)
  12. Brun flicka drömmer av Jacqueline Woodson
  13. Wayward Son av Rainbow Rowell

--------------------------------------------------------------------------------

BÄSTA
Brun flicka drömmer av Jacqueline Woodson
Så fin poesi och en författare jag vill läsa mer av! <3

FAVORIT
Wayward Son av Rainbow Rowell
En av årets mest efterlängtade böcker och även om den inte helt och hållet lever upp till min hype blir den av månadens stora favoriter.

BESVIKELSE
Spider-Man/Deadpool Vol 1: Isn't it Bromatic av Joe Kelly m.fl.
Den var inte riktigt vad jag förväntade mig...

FAVORIT OMSLAG

28458598

--------------------------------------------------------------------------------

PLANER FÖR NÄSTA MÅNAD

Komma ikapp med skolan efter sjukdomstiden i september. Sedan får jag se vad som händer.

Hur har september varit för er? =)

2 kommentarer:

  1. En riktigt rejäl hög du hunnit med.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Skulle du vilja vara med i min julkalenderbloggstafett även i år? I så fall finns mer info på min blogg. 🙂

    SvaraRadera