lördag 1 april 2017

April TBR

Jag ser verkligen fram emot min läsning under april. Bland annat för att jag har väldigt mycket jag ser fram emot att få läsa, men även för att soltimmarna kommer att bli fler - vilket vanligast i mitt fall innebär större läslust! ^^

I jämförelse med förra månaden är min TBR för april rätt så blygsam. Jag har plockat ut fem böcker från hyllan, för det mesta fortsättningar på serier.

IMG_2805-redigerad

- Glass av Ellen Hopkins
- The Edge of Everything av Jeff Giles
- Fragile Destiny av Suzanne Lazear
- The Nightmare Charade av Mindee Arnett
- Ice Like Fire av Sara Raasch

De böcker jag ser mest fram emot att få läsa är The Edge of Everything samt Ice Like Fire, just på grund av deras koncept och handling.

Har ni några läsplaner för april?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar