måndag 12 december 2016

Länkkärlek - vecka 49

En typ av inlägg jag tänker kan vara kul för alla som läser det - för vem älskar inte lite länkar från den gångna veckan? Lite blandat med nyheter (både gamla och nya), blogginlägg, videos, artiklar och mycket mer. Självklart handlar alla länkar på något sätt om böcker, eller är på annat vis väldigt viktiga!

1. Om det är något som är kul att veta så är det hur böcker (som är publicerade) har blivit redigerade och veta vad som föll bort och vad som behölls i berättelsen. Jag hittade den här texten om avslutningen på Christopher Paolinis serie Arvtagaren som var riktigt intressant att läsa. Det går att läsa den här.

2. För bara några veckor sedan körde jag på ett maraton med Sherlock säsong 1-3, vilket var helt fantastiskt! Självklart gick jag in på nätet direkt för att kolla när nästa säsong kommer (till början av 2017!!!) och då ramlade jag över dessa underbara bilder från den. Utan tvekan är första bilden min favorit. ^^ Ni kan kolla in bilderna här.

3. Räck upp handen alla som är taggade inför Beauty and the Beast!!



4. Baby Groot!!



5. Även trailern för Spider-Man: Homecoming har kommit. *tummen upp för en ung Spider-Man*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar