torsdag 21 juni 2012

Författares Extra; Min nya idé

För att en blogg ska fungerar tycker jag att man ska uppdatera, och speciellt en bokblogg kan få torka ganska ofta (iallafall för mig :P). Förutom bokrecensioner ibland, och vissa uppdateringar, så finns det inte så mycket att skriva om. Och DÅ kom jag på den perfekta idéen! 
Jag ska göra inlägg som kommer varje vecka, precis som jag gör med boksläpp som publiceras varje söndag - dagen innan veckan böckerna kommer ut. 
Så, min nya, smarta och väldigt vackra idé är att jag ska göra sammanfattningar till en författares extra bidrag till en bok/serie!


Jag är en sådan person som blir förälskad i karaktärerna i en böcker, inte alltid boken isig. Så jag vill hela tiden ha nya material med just de där karaktärerna! Och därför tror jag att dessa inlägg kommer att bli väldig uppskattade, eller hatade, för att jag tror att det finns andra som mig!


Men nu ska jag avsluta detta inlägg, så att jag kan börja på nästa. Kommer nog ta en stund att göra alla länkar osv.
Här kommer en ledtråd för vilken författare jag har valt för denna vecka:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar